петък, 17 септември 2010 г.

Work off, happy on



Или

Работата е за тези, които нямат въображение.

~1~

Като един истински представител на зодиака и по-точно Водолей и аз имам: сериозно его; свръх чувствителност спрямо личното ми пространство; болезнено чувство за справедливост; страхопочитание пред природата и нейната мощ; вярвам в Светата Троица, когато опре ножа до кокала или така оправдавам страха, или липсата на инициативност в определение моменти. Освен това и аз като всяка вода бързам за друго място и друго време. Повече мечтая отколкото да живея. Всъщност какво точно означава да живея. Че съм жива, жива съм, но как точно и за кого? За мен или за другите, а дали има смисъл и какво ще остане след мен. Все едни такива екзестенциални въпроси ми ограбват ежедневието.

От малка имам натрапчивата мисъл, че съм специална и че съм предопределена за някаква мисия. Възможно е това да се дължи на безбройните приказки, които ми е чела мама или имам богато въображение, а може би Водолея-Бъдещето ме е избрал!!! Пояснявам за Бъдещето – според писалите информацията за съответната зодия Водолея има свръхестествени най-вече ментални дарби живее и вижда в Бъдещето. По презумция изключвам патологични отклонения не че не са възможни, но не искам да мисля за тях. Е, какво пък. Дори и да е така, то в тези дни кой има моралното право да твърди кое е нормално и кое не – живеем във време на парадокси. Всички странности в мен отдавам на артистичната си натура, ако имате проблеми с мен обвинявайте нея. Според зодията сме много артистични и творчески личности или както е модерно в момента на новобългарски – много сме creative.

И да знаете всичко е лично. Тези които казват няма нищо лично се опитват да ви заблуждават. Всичко на този свят чувства, емоции, действия, поведение, извинение, оправдание, информация, вербализация, комуникация, опредметяване абсолютно всичко е лично. А е лично, защото е насочено от някой за някой. Пряко или косвено всеки акт засяга и променя живота на някого. Както теоритично пърхането на пеперуда в Китай може да предизвика цунами по бреговете на Мексико, така практично една дума, случка или статия може да предизвика катарзис и да преобърне познатия ви „свят”.

Няма коментари:

Публикуване на коментар