петък, 14 септември 2012 г.

!!!Есенен салон на изкуствата!!! А дали!?

Поредната провалена вечер. Специални благодарности на организаторите на фестивалите и списващите културните събития в сайта на община Пловдив. Кажете ми как се разбира, къде точно се провеждат прожекциите в рамките на Видео Фестивал Фасада 2012 и част от Есенния салон на изкуствата, обявени за днес  - http://www.eventsplovdiv.info/articles/view/1982,
"Място - лапидариума и други избрани локации в Старинен Пловдив." Това е програмата за днешния ден. Да виждате някъде място и час???  "14.09. 
Фронта - Горан Скофич, 07:56 мин, 2012, (Хърватия) Добре дошъл в твоя живот - Pussykrew - Евелина Александрович и Анджей Войтас, 03:58 мин, 2012, (Германия/Великобритания/Полша) Слоеве - Халех Джамали и Моника де Йоани, 03:13 мин, 2011, (Великобритания) Уестърн - Lee Hyung-suk, 09:00 мин, 2010, (Южна Корея) Дом - Клеменс Вилхелм, 15:00 мин, 2010, (Германия) Вододел - Сара Людеман, 03:34 мин, 2011, (Германия) Забавлявайки се да го е** - Леван Берияшвили, 03:00 мин, 2012, (Грузия) Обкръжен - Дейвид Антъни Сант, 04:11 мин, 2012, (Великобритания) Толкова близо, толкова далеч - Лин Ли, 04:33 мин, 2012, (Великобритания) Аз съм Драга - Драга Йованович, 06:30 мин, 2011, (Канада) Накарай ме да се чувстам като Пепеляшка - Татяна Крайнин, 02:22 мин, 2011, (Израел) Разговорът - Maксимилиян Шмюцър и Фабиян Хейцхаузен, 03:24 мин, 2011, (Германия) Завинаги - Николас Шмит, 13:13 мин, 2012, (Германия) О! Идентичност - Либерия Мазолени и Дария Байоkи, 05:00 мин, 2012, (Италия) Pim. Pam - Жосе Симоес, 06:22 мин, 2012, (Португалия) Всякогашност - Грейс Ким, 03:07 мин, 2012, (Германия) Туристът - Клеменс Вилхелм, 04:44 мин, 2011, (Германия) Променям/олтари - Джо Е. Джефрис и Вес Питс, 15:00 мин, 2012, (САЩ "
Първо отидох до лапидариума, след това обиколих целия стар град и не ги открих, а издирването на мястото на събитието не ми достави удоволствие ако това е била целта на организаторите. За времето прекарано в града и мероприятията на които избрах да отида не оставиха никак добро впечатение у мен. Даже обратното. Нещата тук не се случват на време и на мястото за което са обявени и определено информацията за тях е недостатъчна. Оставам с впечатление, че хората които нанасят информацията за фестивалите, концертите, изложби и подобни културни събития са безхаберни, безотговорни и не им е там мястото. Айде като не ви харесва си потърсете работа, която да  ви радва,  да вършите с удоволствие и да не нанасяте вреди. Защото за пореден път ми нанесохте емоционална и времева щета. 
Направо се чудя как са организирали Нощта на музеите в Пловдив, била съм на поне две, но не съм чела предварително програма и тази година няма да го направя, защото не се знае какви недоразумения ще се получат. Какво ли ще стане ако изберат града за културна столица!!! Може би ... 

Няма коментари:

Публикуване на коментар